Elmúltál már 18 éves?

Figyelem! AZ ELVEZD.HU oldal tartalma erotikus jellegű, kizárólag felnőttek számára!

Igen Nem
Kosár: 0 Ft

Gyakran Ismételt Kérdések

Gy.I.K.

 

Kedves Vásárlónk!

 

Kérjük, mielőtt telefonálna vagy e-mail-t írna nekünk, mindenképp olvassa el a Gy.I.K. és a Vásárlási feltételek menüpontot! Ha kérdésére nincs válasz a fenti két menüben, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

 

1. Hogyan rendelhetek az élvezd.hu-ról?

2. Az online vásárlás lépései

3. Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e feladni a megrendelést?

4. Milyen szállítási módok közzül választhatok?

5. Mit tegyek, ha nem érkezik meg a rendelést visszaigazoló e-mail?

6. Hogyan tudom utólagosan módosítani a rendelésem?

7. Rendeléshez miért kell telefonszámot és e-mail címet megadnom?

8. Mi történik akkor, ha több rendelést adok le egy nap? 

9. A hétvégén leadott rendelések mikor lesznek feldolgozva?

10. Hogyan követhetem az aktuális rendelésemet?

11. Miért törlődött a félbehagyott megrendelésem?

12. Hibás a termék, mit kell tennem?

13. Nem tetszik a termék, mit tegyek?

14. Honnan tudom, hogy melyik lesz számomra a megfelelő méret?

15. Ki lesz a csomagom feladója és mikorra várjam annak érkezését?

16. Mit tegyek, ha a futár járt a címemen, de nem volt ott senki?

17. Honnan tudom, hogy a kért termék van-e raktáron?

18. Milyen fizetési módok vannak?

19. Vadonatúj, sértetlen terméket kapok?

20. Lehet-e árut cserélni vagy van-e visszavétel? 

21. Hogyan működik a kereső?

22. Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?

23. Hol tudom az adataimat megtekinteni?

24. Hogy tudom törölni a regisztrációmat?

 

 

1. Hogyan rendelhetek a webáruházban?

A rendelés leadásának legegyszerűbb és legolcsóbb módja, ha regisztráció után a webáruházon keresztül történik a rendelés. Lehet telefonon (30/853-2088) vagy e-mailben (info@elvezd.hu) is leadni rendelést.

 

2. Az online vásárlás lépései:

1 - Válassza ki a  terméket a webáruház kategóriarendszerén keresztül, vagy írja be a keresett termék nevét, cikkszámát a jobb felső sarokban található kereső mezőbe.

 

2 – A kilistázott termékeknél a „Kosárba Rak” gomb megnyomása vagy a termék képére kattintva után az adott termékről bővebben tájékozódhat. Itt kiválasztható a kért méret vagy opció (pl.:szín vagy darabszám), illetve elolvashatja a termék rövid leírását. A „Kosárba Rak” gomb megnyomása után a termék a jobb oldalon látható virtuális kosárba kerül, melynek tartalmát szintén megtekintheti a bal oldali menüben.

 

3 - A rendelés összeállítása után kattintson a „Pénztár” feliratú gombra.  

 

4 - A megrendelőlap összesíti megrendelt termékeket - kérjük ellenőrizze a rendelési listát.

A Pénztár gombra kattintás után lehetősége van Regisztráció nélkül vásárolnia, vagy bejelentkeznie, ha már korábban regisztrált oldalunkon.

 

-ha már regisztrált, adja meg email címét és jelszavát majd kattintson a „Bejelentkezés” gombra

-ha még nem regisztrált, de szeretne, akkor pipálja be  a „Regisztráció”  menüpontot.

-ha vendégként vásárolna, akkor „VÁSÁRLÁS VENDÉGKÉNT” opciót válassza, majd kattintson a „TOVÁBB” gombra.

 

Ha minden adatot pontosan megadott, kattintson az oldal alján látható „Rendelés leadása” gombra!  

 

5 - Ha vendégként vásárol, vagy még nem adott meg címet a regisztrációkor, akkor kérem adje meg előrhetőségeit a Szállítási Információk menüpont alatt. Ha már korábban rendelt tőlünk vagy regisztrált akkor nincs más dolga mint a szállítás módja menüpont alatt kiválasztania az Önnek legmegfelelőbb szállítási opciót.

WebShopunkban csak utánvétes fizetésre van lehetőség így a Fizetési infromációknál csak a “TOVÁBB” gomb megnyomása szökséges.

A rendelés végén lehetőség van még utóljára átnézni a kosarunk tartalmát. Itt kapunk egy összegzést, hogy mit vásároltunk, mennyiért, és mennyibe kerül a szállítási költség.
Ha kifelejtettünk valamit az "Kosarad szerkesztése?" gombra katitntva folytathatjuk a vásárlást, illetve a "Rendelés leadása" gombbal fejeződik be a vásárlás.

 

6 - Végül a „Rendelés leadása” gombra kattintás után vásárlása rögzítésre kerül, a képernyőn láthatja rendelésének azonosító számát, melyet egy értesítő emailben el is küldünk Önnek. A „VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA” gombra kattintva tovább böngészheti webáruházunkat.

 

3. Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e feladni a megrendelést?

Minden sikeres rendelés beérkezése után egy e-mailt küldünk a regisztrációban megadott e-mail címre, mely szerint a feldolgozás megkezdődött. A feldolgozás után ismét fog kapni egy visszaigazoló e-mailt, amely már a szállításra vonatkozó információkat is tartalmazza. Ezt az emailt a Webshop Logisztika Kft. rendszere fogja kiküldeni.

 

4. Milyen szállítási módok állnak rendelkezésre?

Szállító:

Leírás:

Határidő:

Ár (Ft):

Ingyenes szállítás 12000 Ft felett?

TOF Futárszolgálat

9-17h között, 1 munkanap alatt. Telefonon egyeztet a futár

1 munkanap

 999

IGEN!

Magyar Posta (MPL)

9-17h között, 1 munkanap alatt.  Sikertelen kézbesítés esetén a postán is átvehető a csomag 5 napig.

1 munkanap

 999

IGEN!

Pick Pack Pont

Személyes átvétel: az ország 122 városában megtalálható 403 db átvételi pont egyikén 5 napig.

Bp.: 1 nap, vidék:

2 nap

 699

IGEN!

 

5. Mit tegyek, ha nem érkezik meg a rendelést visszaigazoló e-mail?

A rendeléseket munkaidőben dolgozzuk fel, ezért előfordulhat, hogy a munkaidőn kívül leadott rendelésekhez tartozó szállítási információkat csak a következő munkanapon tudjuk elküldeni. Célszerű ellenőrizni a kéretlen levelek (spam) mappát is. Ha nem érkzik visszaigazolás, érdeklődjön kollégánknál a telefonszámunkon: +36 30 /853-2088, vagy írjon nekünk az info@elvezd.hu emailcímre.

 

 

6. Hogyan tudom utólagosan módosítani a rendelésem?

A rendelés leadását követően egyből hívja a központi számunkat: +36 / 30-853-2088 és kérje a rendelésének módosítását. A nagykerbern az adatfeldolgozás és a csomagolás folyamatosan történik, ezért minnél előbb jelezze módosítási szándékát, és kollégáink megpróbálnak segítségére lenni, azonban nem garantáljuk, hogy minden eseten tudjuk módosítani megrendelését. Ezért kérjük, figyelmesen járjon el, mikor leadja a rendelését.

 

7. Rendeléshez miért kell telefonszámot és e-mail címet megadnom?

Előfordulhat, hogy megrendelésével kapcsolatban egyeztetnünk kell Önnel, aminek leggyorsabb formája a telefonálás, ha ez nem indokolt, emailt küldünk. Kiszállításkor a futár is telefonon fogja keresi Önt.

 

8. Mi történik akkor, ha több rendelést adok le egy nap?  Ilyenkor egyszeri a postaköltség, illetve egy csomag fog-e érkezni?

Amennyiben kollégáinknak sikerül kiszűrnie az azonos címre szállítandó megrendeléseket, akkor azokat egyszerre postázzuk egyszeri postaköltséggel. Ez azonban nem garantált ezért kérjük lehetőség szerint egy nap egy megrendelést adjon le.

 

9. A hétvégén leadott rendelések mikor lesznek feldolgozva?

A hétvégi megrendeléseket következő héten hétfőn 8.00 órától kezdjük el feldolgozni.

 

10. Hogyan követhetem az aktuális rendelésemet?

Rendeléséről e-mailben rendszerünk automatikusan küld egy visszaigazoló e-mailt, amely tartalmazza rendelt termékeinek felsorolását, a szállítás és a fizetés adatait. Weboldalunkon a Csomagkövetés menüpont alatt nyomon tudja követni aktuális megrendelését a következő elérhetőségek valamelyikén:

 

Szállítási Információk:

 

11. Miért törlődött a félbehagyott megrendelésem?

Minden le nem zárt, azaz félbehagyott rendelést a rendszer maximum 2 óra elteltével automatikusan töröl.

 

12. Hibás a termék, mit kell tennem?

Innen letölthető a „Visszaküldési adatlap”, aminek kitöltés után a termékkel és a számlával együtt szükséges visszaküldeni a lapon szereplő címünkre. A visszaküldött csomagokat mielőbb feldolgozzuk – ez általában nem több, mint a visszaérkezéstől számított 1 hét.  

 

13. Nem tetszik a termék, mit tegyek?

Ha a termék bontatlan és sérülésmentes csomagolásban van, a kitöltött „Visszaküldési adatlap”-pal és a számlával együtt kérjük visszaküldeni. A „Visszaküldési adatlap” minden fontos információt (garanciális, és visszaküldési feltételek) tartalmaz, így Önnek nem kell telefonálnia vagy levelet írnia. 

 

14. Honnan tudom, hogy melyik lesz számomra a megfelelő méret?

Webáruházunk lábjegyzetében illetve a termékeknél megtalálható a fehérneműinkhez, ruháinkhoz készített mérettáblázat,  ez segít kiválasztani a megfelelő méretet. Sajnos a magasság nem tükrözi az egyéb testi adottságokat, így nem lehet megmondani a pontos méreteket. Az elvezd.hu-n forgalmazott termékek méretezése néhol eltér a Magyarországon megszokottól, ezért fontos a mérettáblázat használata!

 

Kérünk minden vásárlónkat a méretek pontos kiválasztására, mert a megvásárolt erotikus ruhaneműket a rossz méret választás miatt nem áll módunkban visszacserélni! 

 

15. Ki lesz a csomagom feladója és mikorra várjam annak érkezését?

A diszkréció számunkra is fontos, ezért a küldemények feladója a „Webshop Logisztika Kft.”. Tartalmi és egyéb utalás nincs a küldeményen, egyszerű barna dobozban, illetve borítékban kapja meg a terméket. A munkanapokon 14.00h-ig leadott rendelések aznap elhagyják a raktárat, és következő munkanap kerülnek kiszállításra. Vis major helyzet (elromlott futárkocsi, városi torlódás, baleset, stb.) esetén plusz egy munkanappal kell számolni. Abban az esetben tudunk 1 napos szállítási határidőt vállalni, ha a rendelését munkanapokon 14 óráig leadja és a következő nap munkanapra esik, illetve a megrendelt termékek mindegyike raktáron van.

 

16. Mit tegyek, ha a futár járt a címemen, de nem volt ott senki?

A futár minden ilyen esetben próbál telefonos kapcsolatot felvenni a vásárlóval, és megadja egy értesítőn a saját elérhetőségeit. A futárszolgálat minden esetben két egymást követő napon kísérli meg kézbesíteni az árut. Ha a szállítócég (TOF, MPL) nem találja Önt a megadott címen, értesítőt hagy, s másnap újra megpróbálja kézbesíteni a csomagot. Az értesítőn lévő telefonszámon érdeklődni is lehet. Szállítás kizárólag munkanapokon, 9-17 óra között.  

 

17. Honnan tudom, hogy a kért termék van-e raktáron?

Minden egyes terméknél jelöljük, hogy az raktáron van-e, vagy beszerzés alatt áll. Ha raktáron van, akkor egy zöld “Készleten” felirat látható a terméknél. Az akciós és/vagy kifutó termékek nevei előtt / (per) jel látható, ami azt jelenti, hogy csak a készletek erejéig szállítható.  

 

18. Milyen fizetési módok állnak rendelkezésemre?

A webshopon megrendelt termékeke utánvétes küldeményként továbbítjuk, a csomagért átvételekor a futárnál kell fizetni.

 

19. Vadonatúj, sértetlen terméket kapok?

Természetesen. Kizárólag bontatlan, higiénikus termékeket csomagolunk és küldünk. A termékeket mindíg diszkrét barna papírdobozban szállítjuk elzárva a kíváncsi szemek elől. A csomag feladója minden esetben a Webshop Logisztika Kft, nem az elvezd.hu webáruház.

 

20. Ki lehet-e cserélni a megrendelt terméket, van-e visszavétel? 

Igen van rá lehetőség. Kérjük mielőtt visszaküldi a terméket győződjön meg arról, hogy tényleg hibás-e a termék (pl.: elem megfelelően van-e behelyezve a készülékbe?). A gyorsabb ügyintézés miatt, kérjük nyomtassa ki és töltse ki a „Visszaküldési adatlap” -ot. 

Az alábbi címre küldje vissza a terméket a kitöltött nyomtatvánnyal és a számlával együtt:  1097 Budapest, Gubacsi út 6/c A csere és a visszavétel feltételekről bővebben itt olvashatUtánvétes csomagot NEM veszünk át, kérjük ezt vegye figyelembe!

 

21. Hogyan működik a kereső?

A keresés mezőbe írja be a keresendő kifejezést és nyomjon egy entert, vagy kattintson a mező melletti nagyító ikonra.

 

22. Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?

Amennyiben elfelejtette jelszavát, a bejelentkezés menüpont alatt kattintson az elfelejtett jelszó linkre, majd adja meg a regisztrációnál használt e-mail címét, amire elküldhetjük új jelszavát! Új jelszó iránti kérelmét az info@elvezd.hu e-mail címre is elküldheti.

 

23. Hol tudom az adataimat megtekinteni és megváltoztatni?

Bejelentkezés után a Saját adatatok menüpont kiválasztásával. Itt megtekintheti megrendeléseit, a fiók informaciókat, kívánságlistáját és egyébb információkat. A szerkesztés feliratra kattintva megváltoztathatja adatait.

 

24. Hogy tudom törölni a regisztrációmat?

A regisztrációs adatok törlésére az info@elvezd.hu e-mail címre írt levélben van mód.